Algemene informatie over de Maisons

De receptie is dagelijks geopend van 08:00 – 18:00 deze kunt u vinden bij de entree van Maison Haas. 

Buiten receptie uren kunt u ons te allen tijde bereiken via het volgende telefoonnummer +31 43 8 52 43 53.

 

INCHECKEN

Bij aankomst wordt u verwelkomd door onze receptionisten bij Maison Haas. 

De kamers zijn dagelijks klaar om 15:00. Het is mogelijk om uw bagage eerder af te geven. Ons personeel zal ervoor zorgen dat uw bagage op de kamer geplaatst wordt. 

Het is ook mogelijk uw auto eerder af te geven (indien er beschikbaarheid is op de parking).

 

Houdt u er rekening mee dat vanwege COVID-19 richtlijnen de procedures binnen ons hotel afwijken. Het in- en uitchecken zal contactloos gebeuren, alle betalingen zullen online afgehandeld worden en uw sleutel zal in een envelop gereed worden gelegd. We zullen u niet persoonlijk naar uw kamer kunnen begeleiden. Ons personeel zal desalniettemin aanwezig zijn voor hulp en assistentie.

 

LATE CHECK-IN

De late check-in procedure geldt voor gasten die aankomen na 18:00. 

Indien u later aankomt vragen wij u ons hierover te informeren, zodat wij u een e-mail kunnen zenden met de late check-in procedure. In de gang van Maison Haas vindt u een envelop met uw naam inclusief de kamersleutel & parkeerinformatie.

 

UITCHECKEN

Uw kamer is beschikbaar tot 12:00, op de dag van vertrek. Een late check-out is mogelijk op verzoek voor een toeslag van 20,-. 

Indien u een vroege check-out wenst voor 08:00 – informeer ons personeel dan hierover. Er zijn geen extra kosten verbonden aan een vroege check-out.

 

ONTBIJT

Het ontbijt wordt dagelijks geserveerd in de Maison Haas lobby op de begane grond, tussen 08:00 en elk gewenst moment. Om ervoor te zorgen dat in de ochtend alles soepel verloopt, vragen wij u bij het inchecken hoe laat u ongeveer wilt ontbijten. Mocht u speciale dieet wensen of allergieën hebben, geeft u dit dan alstublieft aan bij ons personeel. 

 

Vanwege ruimtelijke beperkingen onder COVID-19 zal een deel van de gereserveerde ontbijtjes in de kamer worden geserveerd.

 

ROOMSERVICE 

Er is altijd wel een reden om iets te vieren. Daarom bieden wij een selectie van verschillende wijnen & champagne aan.

Wij nodigen u uit om onze seizoensgebonden wijnselectie te ontdekken, zoals gepresenteerd op de wijnkaart en geselecteerd door onze in-house sommelier, Reinier Hoon.

Voor onze gehele privé wijncollectie, vraagt u onze staff naar de opties. Zij zullen u hierin begeleiden. Deze service is dagelijks beschikbaar van 12.00 - 18.00 uur.

  

OPLADERS 

Diverse opladers kunnen op aanvraag bij de receptie geleend worden. De borg bedraagt 50,– 

 

EXTRA (BABY) BED 

De meeste kamers hebben de mogelijkheid om een extra bed of kinderbedje op te zetten dit tegen een toeslag van: 

 

Adult                       € 50

Children <  12         € 25

 

De babybedjes zijn gratis. 

 

ROKEN 

We vragen onze gasten vriendelijk om ons te helpen een gezonde en aangename omgeving binnen het hotel te handhaven door ons niet-rokenbeleid te respecteren.

 

TAXI SERVICE 

Vraagt u aan onze staff om een taxi voor u te boeken. Het duurt ca. 15 min voordat de taxi daarna arriveert. Om wachttijden te voorkomen kunt u eventueel een dag eerder al uw taxi bij onze receptie reserveren. 

 

FIETS HUUR 

Het hotel biedt de mogelijkheid om onze Veloretti fietsen te huren. De prijs bedraagt € 12,50 per dag. Mocht u hier gebruik van willen maken, geef dit dan aan bij onze staff.

 

STOMERIJ EN WASGOED 

Vraag onze staff naar de mogelijkheden om uw kleding naar de stomerij te brengen. Let op het duurt ca. 24 uur voordat de kleding retour komt. 

Wassen of strijken is ook mogelijk in het hotel. Dit kan bij aanvraag binnen een korte periode voor u worden gedaan. 

Extra kosten van beide services hangen af van de behandeling en het aantal stuks. Onze staff zal u over de exacte kosten informeren.

 

HUISDIEREN 

Helaas zijn wij niet in staat huisdieren te ontvangen voor overnachtingen vanwege hygiëne- en veiligheidsredenen. Wij danken u voor uw begrip.

 

BETALING INFORMATIE 

Alle type Maestro en creditcards en contant geld worden bij ons geaccepteerd. 

 

Onder onze COVID-19 protocollen zullen alle betalingen online afgehandeld worden door middel van de bij ons beschikbare credit card informatie.